.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع کارگران نساجی مقابل استانداری مازندران

کارگران نساجی قائمشهر امروز با حضور مقابل استانداری مازندران در آنچه که طولانی شدن مطالبات کارگران بعد از تعطیلی شرکت عنوان شد خواستار حل مشکلات شدند.

به گزارش فارس ، حدود 100 نفر از کارگران نساجی قائمشهر پیش از ظهر امروز در در خصوص عدم دریافت حقوق خود به مدت حدود یک سال، مقابل استانداری مازندران حاضر و خواستار حل مشکل خود شدند.
شرکت نساجی قائشمهر در سال‌های نه چندان دور یکی از واحدهای تولیدی نمونه کشور بوده است که به بهانه نوسازی دچار مشکل تعدیل نیروی انسانی و به مرور به تعطیلی بکشد.
به گزارش فارس، طی چند سال گذشته کارگران نساجی قائمشهر به دلیل آنچه که بلاتکلیفی و مطالبات‌شان گفته می‌شود بارها مقابل فرمانداری قائمشهر و استانداری مازندران حضور پیدا کرده‌اند.
در سفر اول دولت نیز به استان مازندران، مسئولان مازندرانی پیشنهاد احیای نساجی قائمشهر را به هیئت دولت پیشنهاد دادند که از زبان مدیران ارشد دولت این قول به کارگران داده شد که در آینده‌ای نزدیک موضوع احیای نساجی دنبال می‌شود.
ورود سرمایه‌گذار ترک نیز به گفته یکی از کارگران نساجی قائمشهر که از ذکر نامش خودداری کرد حلال مشکلات نشد و مشکلات این کارگران که حدود دو سال حقوق نگرفتند و بیمه تامین اجتماعی نیستند، ادامه دارد.
علی قدیری، معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با حاضر شدن در بین کارگران نساجی قائمشهر مقابل استانداری گفت: به دلیل بسته شدن ال سی‌ها، دریافت مطالبات کارگران طولانی شده است.
وی اذعان داشت: استانداری مازندران مسایل و مطالبات مربوط به کارگران نساجی قائمشهر را پیگیری می‌کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

م-ن 28 آبان 1390
ایاتحمل پنج سال سختی برای پایان دادن به رنج کارگران این مجموعه کافی نیست؟ایادیگروعده های اقای رییس جمهور درکشورهم اینگونه پیگیری میشود؟مسئولان استان کجا هستند؟این چه وضعیست که دران فقط این کارگران هستند که اسیب می بینند؟چرا هیچ نهادی بااین سرمایه گذار به اصطلاح خارجی بابت اینهمه اهمال که طلب 14ماهه کارگران بخش کوچکی ازانست برخوردی نمیکند؟چراازکم کاری وسرپیچی تامین اجتماعی دراجرای دستورمعاون محترم رییس جمهورکه میتواند مرهمی برزخمهای کهنه شده کارگران باشد برخوردی نمیشود؟چطورمسئولان می توانند شب رابه راحتی صبح کنند درحالیکه ما درتامین حداقل مایحتاج زندگی برای فرزندانمان مانده ایم!به مامیگویند :حرف نزنید؛به خیابان نیائید, که بیگانگان سوءاستفاده میکنندپس حداقل بگوئیدباشکم گرسنه فرزندانمان چه کنیم؟و.....
مجید 26 فروردين 1391
من هم یکی از ان کارگران هستم که 10ماه است که حقوق نگرفتم وفقط می توانم بگویم واقعا برای مملکت ما تاسف دارد که شعا رمملکت اسلامی را میدهیم با این مسئولین ممتاز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.